Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Rabu

Sepetang Melayan Anak-Anak


Gambar petang isnin baru ni.
Selangor kan cuti semepena PRU baru ni.
MA tak kemana pun sebab badan tak sihat...
So layan anak-anak main depan rumah je la.

Ni first time MA lepaskan dorang main basikal atas jalan.
Selalunye main kat kawasan parking kereta.
Kebetulan hari tu rumah hujung kawasan rumah MA paip bocor so sybas tutup jalan sebab nak baiki...
Tu la dorang dapat main basikal atas jalan ni dengan aman.
Sampai ajak masuk pun tak mau...