Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Rabu

Sudah Sakit Lagi Tergigit


Wah tajuk sudah sakit lagi tergigit..
Itula punca kenapa muncungnya mulut dalam gambar kat atas..

Sudah 2 hari bibir ni naik ulser.
puncanye tergigit jugak.
Last2 jadi ullser(mata ikan).
2 kali terrgigit makanya ada 2la ulser.
Dekat-dekat pulak tu..

Hari ni tengah sedap makan sarapan pagi walaupun pedih.
Sekali tergigit tempat ulser tu lagi.
Sakit tahan je.
Kali kedua tergigit terus sentap nak makan lagi.
Rasa bengkak terus bibir.
Tengok kat cermin ulser tu berdarah dan telah bercantum menjadi dua.
Makanye makin besarla ulser tersebut...

*** No mood untuk bercakap hari ini

1 ulasan:

aLyNnZ berkata...

Adoiii sakitnyer..lama2 nanyi sure ulser semakin membesar laginlar sakit..sabar yerr