Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Isnin

Mengamuk Secara Berjemaah


Inila rupa budak kembar ni bila mengamuk secara berjemaah.
huhuhu..
baru lepas main ketuk kepala dengan botol susu.
Botol susu kakak dah hbis nak berebut dgn adiknye punya,
apa lagi berlakula adegan ketuk - mengetuk satu sama lain.

2 ulasan:

Salina@IbuAqil berkata...

Uimakkkkkk!!
Takot nengok nya sis..
Hi3!!!!!

mamafarah4 berkata...

hahaha...dah biasa kan ummi..ank kembar gitulah.. mcm kembar sy kalo gaduh mmg berdua tu jer la..korang nk bertepuk bertampar pun berdua..x libatkan org lain.
tomei jer twin ni nangis..