Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Selasa

Main Di Dataran Shah Alam


Gambar tak banyak ini pun kawan yang tangkap..
Sebab handset MA tinggal kat rumah tengah caj.
bateri kong sudah dibuat oleh adha.
Dok main game bola kampung sahaja...

Ternganga mulut MA menjerit panggil adha.
Main bola jauh sangat.
Si twin ni kalau mama dia tak join main sekali jangan harapla dorang nak main.
Melepek la kat mamanye.

MA singgah beli mcd kat seksyen 2 buat bekal anak-anak makan.
dorang suka kentang pusing-pusing tu..
beli 2 paket besar habis dimakannye



Gambar MA lari anak.
Berkejar main bola dengan si adha ni.
Bila mama berhenti dia marah..
makin kurus dibuatnye.



1 ulasan:

aLyNnZ berkata...

Spend quality time dgn anak2 mmg seronok kan..owhh gurl suke main bola yer..