Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Selasa

Majlis Perpisahan.

Biar gambar bercerita.


Bergambar kenangan bersama staff tempa kerja lama buat kali terakhir.


Menerima cenderahati dari big boss..



Kembar with kawan mama.

Gambar ni masa majlis perpisah MA di office lama.
Lama sudah gambar ni terperam dalam handset.

Kerjaan Di Dalam Kereta


Habis cd mama dorang punggah.
Cd tu sebenarnye duduk kat atas.
Tapi asyik dorang punggah je mama letak dalam laci kereta.
Tapi sekali dorang pandai bukakla.
Jawabnye habis rosakla.

Radio pun dah tak nyala lampu dah.
Tapi nasib baik masih berfungsi bila dengar radio dan cd.

Keganasan kembar lagi hebat dari abangnye masa kecik.
Keganasan secara berjemaah.