Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Rabu

Gambar twin Latest


Twin si adik ni memang cukup ceria.
Pantan suruh bergambar laju je pergi.
Taknak dengan orang pun ye jugak
Tapi kalau bab bergambar laju je dia pergi.

Kuat cemburu.
Tidak boleh mama pegang anak orang lain dan abangnye.
Kuat menangis jugak.
Kadan-kadang sampai biru muka.


Twin si kakak paling garang dan pendiam.
Sama jugak macam adiknye.
Suka bergambar.
Pelbagai aksi yang dorang bagi.

Kuat menggigit.
Mangsanye adalah adiknye.
Tapi bila dia yang kena meraung macam nak pecah rumah..

*** ada yan rindu citer dalam blog ni ke... lama betul tak update..

WW - Kembar Bertemu Kembar


Kembar MA pakai baju pink tu.


Baju kelabu anak geng kelab kembar.

Klik nama mama kembar tu.
Cantik tau baju budak dia jual..