Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Selasa

STOCK SEBULAN

Anak-anak semua masih menyusu botolkan. Jadi kenala beli stock untuk sebulan. Kalau ada sale sedapla sikit. Sebab susu dutch ladi kalau kat kedai paling murah dapat  RM 22. Kalau sale paling murah dapat RM 18.++.

Tiap-tiap bulan suami memang akan bagi duit beli stock sebulan. Sebulan 12 paket untuk 3 orang anak-anak MA. Sepaket tahan 5 hari. Rumah pengasuh lain. 

Sejak 2 menjak ni adha dah jarang minum susu. Dia suka mintak milo, teh dan air oren. Malam betul-betul nak tido baru dia mintak susu. Alhamdulillah dia okey je bila minum air milo, teh dan oren.

Korang pulak macam mana? suka beli sikit-sikit atau beli macam MA.