Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Selasa

Makin Tembam , Pipi Sudah Menjadi Pau


Si pipi donut ayah dia panggil.
Makin tembam si kakak.
Ntah berapala berat dia sekarang.
Bulan depan baru gi timbang.


Ini gambar masa hari kedua lepas keluar dari perut.
Kecik je masa ni.
Tapi bila tengok gambar kat atas tu macam tak percaya dia sudah debab.

Inila Yang Terjadi Gara-Gara Mama Terlelap


Inila keje 2 beradik di malam tadi.
Akibat mama terlelap sekejap malam tadi.
Habis semua seluar dalam laci di bawak keluar.

Semalam mama tertido akibat kepala yang sakit.
Nak bangun gelap mata jadinye.
 Ini pun boleh tersedar apabila si adik menangis jari tersepit antara laci.

Nasib baikla mama tersedar kalau tak apala yang akan terjadi lagi..