Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Isnin

Mengemas Almari Secara Beramai-Ramai


Bagaikan kembar 3 pulak tengok gambar ni,
Masa ni kat rumah adik ipar umi kat rawang 2 minggu lepas.

Baru nak masuk dalam N3...
Perbezaan umur dorang hanya 3 bulan.

Oleh kerana beza tahun makanye nanti sekolah tak samalakan.
Anak adik ipar bulan 12 2010...
Kembar bulan 3 2011.



Comelkan dorang hanya pakai cd je.
Tak sempat nak berbaju dah sibuk nak main.
Habis mainan dalam almari di keluarkan oleh kembar.



Sambil mengemas mata tetap tengok tv..
Dapat teka tak mana satu kembar mana satu sepupunye???

Senyum Yang Manis Tapi Payah Nak Dapat


Salam, sunyi betul blog umikan.
Sekejap ada N3 sekejap tiada.
Kosong !!!

Hari-hari buka blog tapi tak tau nak tulis apa.
Bila ada gambar baru tau apa nak di cerita.

Cerita apa lagi kalau bukan cerita tentang anak sendiri.
Dorangla penawar segala duka, penghibur hati umi.




Ini adalah si kakak.
Memang masam je muka.
Sukar sekali nak dapat senyuman dia terpancar di muka.

Perangai si kakak diam-diam ubi.
Nampak je diam tapi suka membuli si adik.

Apa saje di pegang si adik suka hati je merampas.
Botol susu pun kalau dia rasa nak adik sedang minum dia rampas.



Tengokla muka dia bila senyum.
Manis langsung tak jadi nak baba manja peha yang bolat.

Tapi sekarang si kakak tengah selsema dan batuk.
Tiap-tiap kali batuk ada kahak tak pandai buang.
Tapikan dia jolok jari dia bagi muntah.
Berlambak keluar kahak...

Pandai anak mama.
Moga cepat sembuh..