Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Khamis

Cloth Diapers Umi Sudah jatuh Cinta


Ini koleksi CD baru sampai semalam. 
Tapi hari ni baru nak citer.

Alhamdulillah sejak pakai CD kat twin memang jimat duit dalam membeli lampin pakai buang.
Kalau tidak 80 keping tahan 2 minggu je tau.
Letih nak membeli pastu sakit hati pulak tengok buang dalam tong sampah.



CD ni umi beli sistem kutu.
Nak beli banyak-banyak macam ni den tak mampu.
Jadila kan janji koleksi twin bertambah.

Sebenarnye ada 10 CD tapi dah tinggal 8.
Ku jualkan lagi 2 kepada orang office untuk dia cuba.
Mana tau boleh bantu orang lain jimat.



Ku dah tak ingat berapa koleksi CD twin.
Dalam 50 keping dah lebih kot.
Erm, tau pakai je tak pulak kira.



Part 3 Kembar Seiras : Dorang Gaduh Sesama Sendiri Tidak?

Soalan lazim yang akan di tanya pada yang ada anak kembar.
Yup, sudah menjadi lumrah kanak-kanak bukan.
Main kalau tak berebut memang tidak sah.

Kembar umi memang tak terkecuali.
Masa belum pandi menjulur je dorang okey.
Lepas tu mula-mula aksi berebut barang walaupun barang tu ada 2.


Lihatla gambar di atas.
Botol bedak pun nak berebut.
Masa ni kaka masih mengalah adik je banyak menang.
Tapikan sekarang sebaliknye pulak yang terjadi.

siap naik atas muka.

Sekarang dorang sudah usia setahun lebih.
Makin ligat aksi bergaduh antara dorang.
Jenuh mama nak lerai.
Paling teruk minggu lepas.
Si kakak menggigit, menarik telinga dan rambut si adik.
Kecik-kecik pun berebut bagaimana pulak besar nanti ye.
Kite tunggu.