Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Jumaat

Anak Perempuankan, Mestila Ada Toncet...


Ni gambar lama yang tersimpan je dalam draf.

Dari dorang lahir sampaila sekarang mama tak sabar nak tocetkan kepala dorang.
Anak perempuan banyak sangat aksesori rambut kat kedai.
Poning kepala mama.

Tapi apakan daya rambut dorang ni jenis sikit tapi hitam.
Panjang pulak hanya depan dah jadi mcam jambul IPIN.

Kalau dulu adha dorang ingat perempuan, tapi twin walaupun pakai baju pink dorang ingat lelaki.
Sudah terbalikla pulak.
So nak taknak mama buatkan jugak "pokok pinang" atas kepala dorang.
Baru nampak gegirlkan.
Dapatla macam gambar kat atas tu.

Tapi tak bertahan lama.
Tak sampai sejam rambut tu kian terbukak.
Kalau pakaikan cekak getah lagila cepat bukak.
So, kenala pakaikan gaun je untuk nampak gegirl.

Kasih Ibu < Walaupun Sudah Tak Bernyawa >


Bukak FB nampak gambar ni.
Erm sedihnye.
Si anak masih menyusu walaupun si ibu sudah tak bernyawa.