Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Isnin

Makin Ketara Perbezaan Mereka


Sekarang dah ramai kenal mana satu atiqah dan mana satu aqilah.
Yup perbezaan yang makin ketara terutamanye dari segi bentuk badan.

Yang debab tu adalah atiqah.
Si kakak ni kurang makan tapi kuat nyusu.
Kalau makan memilih sikit.
Kalau biskut laju je dia makan.
Anak ayah, sebab pantang nampak ayah balik lupala mama.
Tapi time tido cari mama.

Yang kecik tu, aqilah.
Si adik, kuat makan tapi kurang nyusu.
Bagi je apa benda pun dia makan semua.
Ni anak mama, mungkin sebab tu dia kecik macam mama.


Banyak lagi perbezaan dorang ni. 
Nanti umi citer 1 persatu.
Walaupun dorang kembar seiras tapi ada perbezaan..