Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Rabu

GAMBAR RAYA ADILADHA

Masih belum terlewatkan nak MA bercerita tentang raya kami anak beranak?
Kali ni MA balik beraya di kampung halaman MA sendiri di lenggong.
Balik tanpa suami sebab suami tak dapat cuti dia hanya hantar je.

Raya kali MA seronok sebab twin MA dah boleh jalan.
Melihat kerenah dorang terhibur hati tapi menangis tak lepas jugak.
Hilang je mama menangis bagai kena pukul.
Ada mama nak pulak main dengan opah dan paksunye.

Jomla kite layan gambar-gambar anak MA.



Ini gambar waktu pagi raya.
Anak-anak kena siap dululakan, baru mamanye.
Masa ni si abang dah ikut opahnye ke rumah makcik MA.
Ada wat korban dan adha nak ikut pergi tengok lembu katanye.



Gambar 2 beradik jela yang banyak.
Gambar adha takda waktu pagi.


Pagi-pagi dah makan cumi kawan opah bagi.
MA tak bukak pun hanya bagi dorang pegang.
Takut sakit perut pagi-pagi dah makan cumi.




Mestila ada gambar dengan mama kan.
Nak tangkap ni kena tunggu paksu balik.
Kalau tidak macam mana nak bergambar.
Ini jela yang cantik yang lain bergoyang sebab kembar asyik nak bangun.


Ini dengan paksunye.
Elok je nak tangkap gambar. kalau dengan mama nak lari.
Si kakak dah tak berbaju sebab baju basah dengan susu.




Bila balik rumah opah tempat inila dorang suka main.
Pintu almari opahnye.
Habis barang dalam tu dorang punggah.



Ni je la gambar adha yang paling comel berjaya di snap.
Ni gambar dah petang lepas balik makan-makan kat rumah makcik.
Muka tengah marah kacau dia makan.




Inila gaya 3 beradik makan.
Lepas makan adha terus tido.
Letih tengok lembu katanye.

MA tak beraya mana pun just gi rumah makcik belakang rumah mak je.
Bawak anak-anak...

Ini jela gambar yang cantik boleh di letak.
Yang lain buruk benar...

Tiada ulasan: