Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Selasa

BURGER TANPA ROTI


Wah nampak bestkan.
Korang tau ni burger ke apa/???
Kalau burger tapi kenapa takda roti?
Kalau nak tau ni burger atau isi ayam klik link ini:


Mesti cuba bila anda klik link kat atas tu.
Sedap sebab MA dah cuba.

1 ulasan:

Nens Collection berkata...

woo..mmg best..dulu2 sy kalo mkn beger x mkn roti..jd my ma yg abeskan..skang makanlah..kalo dulu dh ade cenggini..dh lama beli ni..hehe