Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Selasa

BARU MENIKMATI AIR TEBU YANG SEBENAR

ehsan dari pak google

Masih terasa sampai sekarang keenakkan air tebu ori dari kampung.
Kat bandar nak dapat pati air tebu ni.
Kalau beli kat pasar rasa air lebih dari air tebu.
Banyak dah campur air dah tidak terasa keaslian air tebu.

Kat kampung walaupun jual paket kecik je dengan harga RM2.
Amat berbaloi tau.
Dia memang jual yang pati punya takda campur dengan air.
Minum hanya letak air batu je nak bagi sejuk.
Manis sampai habis air batu pun masih terasa.

Beli 2 paket habis minum dengan family di kampung.
Kalau kat bandar 1 plastik besar dah RM2.
Silap-silap warna je macam air tebu tapi rasa air paip.

Ahhhhhhhhh.. rindunye suasana berbuka di kampung.

1 ulasan:

Saleha berkata...

ye saya sokong.. dahtu mahal plak tu.. tapi rasa macam air gulaje, rasa tebu sikitje