Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Isnin

Siapakah Juara?


Wah tak sabar nak tunggu jam 9 malam.
Siapalah agaknye menjadi juara?
Angah @ Dr fazley?

Kite nantikan malam ni...

7 ulasan:

Che Rosliza Che mat berkata...

Musim yg pertama dr jugak yg menang hihihi...mesti dr Fazley kot..

mia izzati berkata...

vote fazly hehe...dari awal dah nmpak potensi fazly utk menang...

ummi_norseha berkata...

ibu dtg follow sn,dr blog cik rose..
ibu pun ada ank kmbr jg...blog ke2 ibu
http://twin811.blogspot.com/

Wanieys berkata...

yeayyy dato' fazley menang...:))

salam kenal dari wanieys a.k.a ibu qalief pelapor ke 260^^

fieda berkata...

akhirnya dato fazley yg menang kan..

salam kenal..

Anum Shukri berkata...

Dato' Fazley dah menang...

Nurul Syahirah berkata...

x tngok pn masterchef smalam...rugiyer....