Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Jumaat

Niat Baik Dibalas Dengan Sakit Hati

Ntah kenapa manusia kini. Buat baik pun salah buat jahat lagila salah. Ntah apa yang di iri hatikan. Ku pun tidak tahu.

Macam kejadian baru berlaku baru ni. Ntah kenapala ku boleh pergi kongsikan sesuatu yang ku tahu orang itu tak boleh dipercayai. Sebab yang ku kongsikan itu ramai staff buat. Sebab pc takleh bukak kalau tak pandai buat. Atas dasar ingin membantu satu department ku kongsikan.

Tapi bila ku bukak pc ku, ku pulak yang kena blocked. Berdengup laju jantung ini bila melihat ini berlaku. Ku tidak sangka dia sanggup buat begini. Ku cuba buat baik tapi dibalas dengan kejahatan. Kenapa perlu dia buat begini sedangkan orang lain tidak pulak kena.

Tidak mengapalakan. Nak marah pun tak guna sebab sebelum ni memang tahu perangai orang tu macam mana tapi ku tetap nak tolong. Tapi kalau dah jadi macam ini ku rasa dah tak patut lagi ku percaya. Sampai mati pun takkan rasanya.

Ku harap dia dapat hidayah atas apa yang di lakukan. Ku hanya mampu berdoa agar orang seperti ini berubah.

5 ulasan:

Che Rosliza Che mat berkata...

sabar jerlah....

Che Rosliza Che mat berkata...

nak akak edit blog nie?kalau nak gitahu ya...

Che Rosliza Che mat berkata...

nanti bagi log masuk blog gan pasword kat FB akak...ya..

Che Rosliza Che mat berkata...

nak kaler apa?

Che Rosliza Che mat berkata...

sikit lagi...akak nak rest kejap hihihi