Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Rabu

Nampak Gaya Kena Beli Yang Besar Lagi


Dah tak muat dah.
Sebenarnye kolam ni yang adha dulu.

Tapi jadi tukun je dalam stor sebabnye adha taknak masuk dok dalam tue.
Dia berdiri di luar pastu cedok air bawak keluar dari kolam.
Dia takut nak rendam.

Bila adiknye mandi minggu lalu, dia pulak nak masuk sekali. 
Tapi mana muat sebab masa tu twin dok dalam




Besen mandi ni.
Ini pun bekas adha jugak. Semua recycle balik.
Besen mandi ni ngam-ngam je letak twin dalam tu.
Bukan main suka twin.

Jadi bila si abang dah nak join dok dalam tu tak boleh.
Mulala mama ambik kolam dalam stor bawak keluar.

Bila isi air suruh masuk, dia taknak nak jugak masuk dalam besen mandi tue.
Angkat adik dia, masuk kolam suruh dia mandi dalam besen kejap je.
Pastu keluar nak masuk dalam kolam jugak.




Tu yang jadinye macam dalam gambar kat atas tue.
Sempit, padat, dan air tak cukup.

Minggu ni kite gi cari kolam besar sikit ye.
Baru muat anak-anak mama ni.

1 ulasan:

Masya berkata...

hahahaha.. memang kene beli yang baru dan lagi besar.. barulah boleh berenang...