Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Isnin

Mengemas Almari Secara Beramai-Ramai


Bagaikan kembar 3 pulak tengok gambar ni,
Masa ni kat rumah adik ipar umi kat rawang 2 minggu lepas.

Baru nak masuk dalam N3...
Perbezaan umur dorang hanya 3 bulan.

Oleh kerana beza tahun makanye nanti sekolah tak samalakan.
Anak adik ipar bulan 12 2010...
Kembar bulan 3 2011.



Comelkan dorang hanya pakai cd je.
Tak sempat nak berbaju dah sibuk nak main.
Habis mainan dalam almari di keluarkan oleh kembar.



Sambil mengemas mata tetap tengok tv..
Dapat teka tak mana satu kembar mana satu sepupunye???

Tiada ulasan: