Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Selasa

Berendam Puas-Puas



Kalau dulu anak-anak mama berhimpit mandi dalam kolam kecik ni.
Kini tidak lagi.
Mama telah mencari kolam yang bersesuain dengan anak-anak dan poket yang tak berapa nak ada.
Supaya anak-anak tidak lagi berhimpit.





Inila rupa kolam renang yang baru.
Takdal besar sedang elok je dengan ketinggian dan bilangan anak yang ada.
Cuma paras air tak boleh letak sampai line merah.
Twin tu rendah jalan pun belum
Karang ada yang lemas.


Dah kolam besar macam-macam barang si adha bawak masuk
Hinggakan hanger baju pun dia angkut.
Alahai anak....


Si kembar bukan main seronok dapat berendam.
Menepuk saja air.
Si adik merangkak dalam kolam.
Si kakak menjulur dalam kolam.


Tengokla aksi si adha siap meniarap lagi.
Inshallah ada rezeki kite pergi mandi kat luar okey...



Tiada ulasan: