Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Rabu

Tempat Si Abang Membuat Baja


Kalau si abang nak buat baja dia akan lari jauh dari mama.
Takut busuk kot.
Kalau dia tiba-tiba lari jauh tengah main atau makan maknanye tengah membuat baja la tu.

Salah satu tempat kegemaran dia adalah celah rak tv kecik tu.
Kat atas tu dia tengah main bole tiba-tiba dia berdiri celah rak sambil meneran.
Sah-sah dia tengah membuat baja.


Ni dah sudah buat baja.
Mata masih dok tengok BabyTv.
Habis je lagu baru dia ajak gi basuh.
"ma, cuh ma, bucuk a'a yak".

Tahu pulak geli yea.
Alahai anak..

Tiada ulasan: