Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Selasa

Orang Nak Badan Kurus Tapi Aku ....



Kuruskan umi.. hanya berat tak sampai 50 kg dah sekarang.
Makan banyak tapi tak jugak berisi.
Mungkin umi ni jenis badan kering kot.

Mengimbas zaman sekolah terlalu banyak gelaran yang ku dapat. 
Sebab bdan yang kering ni ha.
Macam-macam dah ku telan tapi tak jugak berisi.
Kalau nak berisi mungkin kena pregnant kembali.
Boleh gitu????

Kalau sapa-sapa ada petua nak menaikkan berat badan sharela yea..
Naik sikit pun jadila.
Coz bila badan kurus ni, cepat benar tekanan darah rendah datang.
Terutamanye bila badan kite terlalu penat.

Tiada ulasan: