Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Rabu

Melayan Anak-Anak Bermain

Sejak kes penculikan kanak-kanak baru ni.
Mama dah takut nak bawak anak-anak main kat taman sendirian.
Takut tak tertengok si adha main tak pasal-pasal hilang.
Takutnye.

Nasib baikla anak mama tak banyak ragam nak main kat mana.
Janji dapat keluar dari dalam rumah sudah.
Jadi mama layanla anak mama di kawasan pagar rumah je..


Inila aksi si kembar kalau dapat lepas main kat luar.
Ops, walaupun twinku dah umur setahun dorang masih belum jalan.
Merangkak pun belum.
Mama tak kisah janji anak mama sihat sudah.
Pedulikan kata-kata orang.




Si abang taknak main dalam pagar.
Coz takleh nak kayuh basikal.
Ruang sempit sebab ada kereta.
So mama layan abang kat luar pagar sambil tengok kembar main dalam pagar rumah.




1 ulasan:

mama irfan berkata...

best ja bila tengok ramai anak nih... ^_^