Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Khamis

Cloth Diapers Umi Sudah jatuh Cinta


Ini koleksi CD baru sampai semalam. 
Tapi hari ni baru nak citer.

Alhamdulillah sejak pakai CD kat twin memang jimat duit dalam membeli lampin pakai buang.
Kalau tidak 80 keping tahan 2 minggu je tau.
Letih nak membeli pastu sakit hati pulak tengok buang dalam tong sampah.



CD ni umi beli sistem kutu.
Nak beli banyak-banyak macam ni den tak mampu.
Jadila kan janji koleksi twin bertambah.

Sebenarnye ada 10 CD tapi dah tinggal 8.
Ku jualkan lagi 2 kepada orang office untuk dia cuba.
Mana tau boleh bantu orang lain jimat.



Ku dah tak ingat berapa koleksi CD twin.
Dalam 50 keping dah lebih kot.
Erm, tau pakai je tak pulak kira.



2 ulasan:

Mawar berkata...

Assalamualaikum Mama_Adha,

Salam persahabatan buat Mama & anak-anak ya.

Molek sgt tu, jimat belanja keluarga bahagia

Mawar berkata...

Assalamualaikum Mama_Adha,

Salam persahabatan buat Mama & anak-anak.

Molek sangat tu, jimat belanja keluarga bahagia...