Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Rabu

Jalan-Jalan Di Taman Metropolitan...

Sedih tau.
Kenapa sedih?
Coz masa ni nak gi tengok pesto belon panas kat putrajaya tu.
Tapi en suami taknak bawak.
Nak pujuk punya pasal dia bawak gi taman metropolitan.
Kononye nak bawak si adha main layang-layang.

Tapi apa jadi??
Kelakar jadinye.
Layang2 tak boleh naik walaupun banyak layang-layang yang terbang kat atas sana.
Mama tak pandai nak terbangkan, si adha lagila, ayahnye?
Cakap pandai kata boleh main sekali tak naik.
Dah bergelak kat situ.
Buat malu je..

Last2 sibujang tu dah mula bosan.
Bawak pergi main kat kawasan taman permainan dekat situ.
 Memang happyla diakan.
Permainan kegemaran dia.







Siap berlari-lari ntah dengan sapa.
Orang lari dia lari.


Ayah jaga adik dalam stroller.
Sambil makan ais krim.




Orang naik ikut tangga tapi dia naik ikut papan gelongsor ni.
Nasib baik rendah bolehla naik kan.



Elok je main, dia boleh pulak ternampak budak main pistol bubble.
Asyik je dia tengok sampaikan dia dh dok merengek nak satu.
ajak main pun taknak.

Mama yang tak boleh dengar anak merengek, rembatla satukan.
Walaupun harganye  Rm10 ringgit.


Lihat, begitu asyik menembak je.
Mama panggil tengok kamera pun taknak dah.

Muka happy dapat main bubble.
Asyik kena tegur dengan mama kerana dia asyik tembak ke bawah.
orang tembak kat atas.


Tak sampai 10 minit habis dah buih belon tue. 
Sekali picit lama. 
Mama nyorok satu botol lagi buih belon.
Kalau tak dia taknak balik..

Tiada ulasan: