Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Jumaat

Bila Adik Tak Sihat , Inila Rupanya



Bila cuaca tak menentu keadaan si adik jugak berubah..
Batuk,selsema pastu nafas dah mula laju.
Sejak rabu dan khamis 2 hari mama gi ambik nab kat klinik.
Kalau malam ni tak baik mama akan ke hospital.
Sejak semalam adik dah kurang aktif, main kejap dah mengamuk nak tido.
Kalau tido, lama pulak tu.
Makan pun dah kurang, nyusu je kuat.

Harap adik sembuh hari ni.
Mama taknak adik masuk wad lagi.

Tiada ulasan: