Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Rabu

Patah Tumbuh Hilang Mujur Akan berganti

Mood masih geram dengan BS...


Ntah di mana dia berada ketika kejadian ini berlaku.
Bila dia cerita," akak dengar adha dah nangis selak kat depan tv".
Apa perasaan korang?

Nasib baikla jenis patah akan tumbuh semula.
Tapi patahnye hanya separuh.
Separuh ada lagi dan menyebabkan adha sakit.
Bayangkanla nak makan tak boleh perut lapar.
Bagi susu dari malam sampai pagi 1 botol je tu pun tak habis lagi 2 oz..

Erm, geram sangat dengan BS.
Dan budak yang menyebabkan adha jatuh tersembam.
Boleh pulak BS biar budak tu main dengan adha.
Ikat kaki, dan tangan adha?
Mana tak jatuh tersembam.

Sakitnye hati. 
Nak je bagi penampar kat budak tu yang dah berusia 12 tahun.
Kalau anak bs sendiri boleh terima. 
Ini anak jiran sebelah rumah BS.

Sabarkan hati wahai mama.
Insyallah akan tumbuh yang baru.
Cuma kena gi klinik jugak buang lagi separuh.
Harap adha okey.



tido dalam kesakitan

Tiada ulasan: