Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Khamis

Masuk Boleh Keluar Tak Boleh


Inila budak yang masuk dalam baldi..
Siap ambik baldi di dapur bawak ke ruang tamu.
Dengan tak berbaju masuk dalam tue.
Happyla masa ni.
Pastu.....































Gelak-gelak nak keluar tak boleh.
Rasakan cakap mama tak dengarkan..
Kelakar jugak tengok dia dok dalam tu.
Dah la bolat badan ngam-ngam je...


2 ulasan:

Cik Rose Cute berkata...

hihihi memang kelakar..

sue zainun berkata...

haha lucu betul..leh kluar tak last sekali?