Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Khamis

Bila Kaki Di Angkat Masuk Ke Mulut, Apakah Maknanye?




Kata orang tua, bila seorang kanak-kanak tak kirala kecik ke besar ke hisap jari kaki nak dapat adik lagi. Tapi sejauh mana kata-kata itu benar?
Bagi umi kata-kata itu kadang-kadang boleh jugak pakai kot. Tapi tak berapa nak percaya jugak. Coz adha hisap jari kaki sewaktu kandungan umi 5 bulan. Mak umi cakap dia hisap lepas umi ngandung tule yang kembar. Ha ada ke boleh kata macam tue? Yea la kan selalunye budak-budak/Kanak-kanak hisap sebelum kite dapat tahu pregnantkan, tapi umi dah terbalik.
Kembar sekarang dah ada habit baru. Baru sangat belajar nie. Tak silap umi masa kat kelantan baru-baru ni. sebelum ni hanya pegang kaki je. Tapi habit baru dia sekarang adalah bawak masuk jari kaki dalam mulut. Adoila sayang. Cukupla kalian berdua dah ada dengan abang. Janganla mintak adik lagi yea sayang.
Bukan menolak rezeki kalo dah adakan tapi biarlah kali ni jauh cikit baru pikir nak pregnant balik. Biarla kembar tue besar dahulu. 3 orang pun rasa dah cukup bagi umi dan suami. Kalo nak tambah pun tengok keadaan lagipun umur umi kan muda lagi. Masih bawah 30an kan. Berlagak muda je umi nikan.