Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Isnin

Gambar Takde Nak Bercerite Pun Takde Mood

Bila handphone buat hal nak bergambar pun takleh.
Erm, kebanyakkan gambar beraya kat kampung semua guna kamera kakak.
Jadinye nak letak kat sini(blog) tak bolehlakan.
Kena tunggu gambar siap la baru boleh letak.
Adoila...

Beraya tahun ni, umi sekeluarga balik perak dahulu.
Beraya kami mengikut giliran.
Tahun lepas kelantan tahun ni perak plak.

Beraya tahun ni seronok sangat.
Yeala 2 tahun beraya bawak perut.
Tahun 2009, beraya perut dah saratkan adha.
Tahun 2010 baru 4 bulan bawak kembar.
Tahun 2011 letih melayan kerenah anak-anak.

Banyak kejadian berlaku sebelum balik beraya dan masa beraya ni.
Nak cite dalam satu N3 nanti panjang plak kan.
Esok-esok la umi cite boleh?
Hihi ada ke orang sudi baca blog umi?

Apa-apa pun,
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2011.
Beraya kan sebulan.