Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Khamis

Bakal jurukamera Handal...





Bila dia dah pandai tangkap gambar habis semua dia tangkap.
Kalo adha dha petah berkata-kata mesti dia cakpa:
"mama kan selalu tangkap gambar macam nie".

Alahai anak.
Malam tadi suruh dia tido dia dok main handphone cikai mama.
Mama buat pura-pura tido ingatkan dia nak tido.
Tapi dengar bunyi flash kamera handphone pulak.
Lagi seronok dia tekan bila nampak lampu flas tue.
Siap gelak-gelak lagi.
Mama nak marah pun tak jadi.
Buat-buat tido sambil tengok dia layan main tangkap gambar.
Sedar-sedar tengok dia dah terbungkang tido.

Nak tengok gambar di tangkap?


Mula-mula hitam aje gambar. Mungkin dia tutup dengan tapak tangan kot.

Dah nampak bayang-bayang.



Ha dah nampak hanger atas tilam.

Ketepi sikit dah nampak bontot remote astro.

Dah nampak dah kepala hero tue.

makin nampak muka.

Separuh muka dah nampak.

Besar betul lubang hidung dia.

Contest Baby Cute With Baju Melayu/Kurung


Nak join?
Nak Tahu syarat?
Klik gambar tue tau...

Nama Anak : Muhammad Dzal Adha B Muhammad Hasry
Nama Ibu : Ummi Kalthum Bt Mohd Nasir
Umur Anak: 1tahun 8 Bulan
D.O.B : 26 November 2009

Mama nak Tag:
Kak Mieja
Mama Anas

Eyes Contact..

Bila letak berdekatan mereka saling memandang.
Mereka saling tersenyum.
Saling menggomel.
Apakah yang dibualkan oleh kalian?

Inila gambar eyes contact antara atiqah & aqilah.
Bila letak berdua mereka saling memandang dan berbual dengan bahasa yang tidak difahami.
Atiqah hanya memerhati adiknye yang meniarap.

Masa ni aqilah dah bising mulutnye membebel.