Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Rabu

Kul 4 Balik Keje Sempat Masak 4 jenis Makanan... Okeyla tu kan...

Karipap


Kuetiaw Goreng

Ayam Goreng Bersalut Tepung

Sayur Kubis Masak lemak.

Gambar ambik Dari en Google...
Habis je masak semput. Masak sambil melayan kembar yang meragam dan masih kurang sihat. Waktu bersahur tambah satu lagi makanan telur masin.

Petang ni nak masak apa plak yea?

Minat Coffee & anda seorang Kreatif?

Klik Gambar untk Tahu lebih lanjut!
Jom cuba!
Mana Nak tau kot ada rezeki nak dapat Rm 10000.

Aku Geram!!!


Pengasuh anak - anak umi bagi tau last minit tak nak jaga anak.
Geram!!!
Kalo ye pun bagila tempoh 1 minggu senang aku nak cari pengasuh baru.
Ini tidak! Esok dah tak nak jaga hari ko bagi tau.
Nasib baik ko orang tua dah pangkat nenek kalo tak memang aku maki je.
Dah tu nasib baik bulan pose...
Banyak betul dugaan kali ni..

*** Nasib baik ada hamba Allah murah hati nak jaga anak-anak. Murah lagi dari ko.