Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Rabu

Dah 4 Bulan Twin Umi.

Gambar Ketika usia 3 bulan... Gambar baru takda
Alhamdulillah dah 4bulan usia dorang. Makin sihat. Cuma sekarang dorang kena selsema. Mintak di jauhkan tragedi masa dalam pantang hari tue. Takut umi.
Semalam gi checkup untuk 4 bulan. Tidak kena cucuk. Cuma dorang nak pantau berat badan je. Yea la twin umi kan kecik masa lahir.
Berat dorang naik semalam tapi sikit. Tapi okeyla kan dari tak naik langsung, Sekarang berat dorang dah :

  • Atiqah : 4.9kg
  • Aqilah : 4.7kg\

Terima kasih TNB!!!

Terima kasih TNB dengan khidmat yang diberikan. Tanpa korang aku sekeluarga akan gelap dok dalam rumah. 
Terima kasih jugak sebab korang naikkan taraf elektrik sampai menyusahkan kami.
Aku pelik apala yang aku pakai sampai naik mendadak.
Selama ni Rm 60 lebih je tiap2 bulan.
Nak kata aku pakai aircond takdala pulak. Aku guna kipas je waktu malam. Dan full kipas hari sabtu dan ahad.
Waktu kerja peti ais dengan pemanas air anak aku je berjalan. Takkanla sampai banyak ni korang caj???
2X ganda okey. Terkejut aku dengan suami.
Yang tak boleh blah okey bil elektrik rumah aku sama je dengan rumah repair motor sebelah rumah. Dia lagila siang malam aircond tapi bil serupa jugak dengan rumah aku.
Macam mana korang cek yea!
Boleh terangkan kat aku. Aku kol korang main pas-pas lama2 putus. 
Ke meter rumah aku rosak???
Ada ke orang kena macam umi???



Tengok bil bulan lepas hanya RM 64.98.
Bulan lepas dia main agak je. Pakai pos hantar bil.

Tengok kat unit tu banyak benar unit aku guna padahal banyak guna waktu malam je.
Kipas je aircond takde pun.


Bil kena bayar bulan ni RM 135.70