Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Selasa

Bila Nenek Sudah Confius..

Bila nenek si kembar dah tak dapat nak bezakan twin mesti kelakarkan. Huhu, dalam pantang memang mak umi yang jaga. Mak umi dapat bezakan melalui saiz dorang, dan arut wajah dorang. Tapi bila umi hantar gambar muka Atiqah & Aqilah dah tak nampak plak beza. Badan pun lebih kurang je besar.

Tunjuk kat suami gambar ni dia pun dah confius. Adik dia kata kakak, dan kakak pulak kata adik. Suami umi memang rajin tertukarla. Dia mesti akan tanya umi balik kalo dia agak confius. Macam mana ni kalo suami sendiri tak boleh cam?




Mana Satu Atiqah , Mana saru Aqilah?



























































Semestinyela muka yang kuat muncung itu adalah kakak.(atiqah)