Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Rabu

6X lebih cepat mencari dengan Opera Mini... Nak Tau Klil===>

6X lebih cepat mencari dengan Opera Mini... Nak Tau Klil===>

Si Kembar Yang Dah Bulat...

Kakak Suka adik terkejut kena tumbuk dgn kakak..


Si Kembar yang di tonggeng langgang oleh mamanye.
 Ini gambar atiqah & aqilah yang terbaru. Dah berusia 3 bulan 4 hari dah hari nikan. Cepat je masa berlalu. Badan dorang pun dah makin bam-bam.
Semalam dorang gi cucuk 3 bulan. Alhamdulillah tak demam. Dan tak meragam macam cucuk 2 bulan hari tu. Sampai pagi mama tak tido.
Berat dorang 4kg sorang. Dah ok la bagi umi. Lagipun dorang lahir pun kecik je kan. Bulan depan datang timbang je coz berat masa lahir kecik jadi datang untuk pantau berat je.

Siapakah Ini???





Cutest Baby Smiling Contest




Nama Anak : Muhammad Dzal Adha Bin Muhammad Hasry
Umur : 1 tahun 6 bulan
(masa ni umur 10 bulan)
Nama Ibu : Ummi Kalthum Bt Mohd Nasir
Nak Tau klik Je nama penganjur kat bawah ni tau:

Sama Tapi Berbeza...





Dapat teka tak mana satu aqilah & mana satu adha???

Nama pun adik beradik kan, Tido sepesyen je dorang ni. Takdanye jauh beza. Muka pun hampir sama je.