Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Selasa

Fesyan Tido Si Kembar

Fesyen tido mengahadap satu sama lain.
Ini tak boleh diamalkan yea. Coz kalo tak dibedung akan bangun punya dorang ni.
Yeala adik usik kakak, kaka usik adik. last-last dua2 bangun.

Ini tido lentok.
Ini fesyen tido yang selalu berlaku kalo tak dibedung.
Lentik habis badan. Macam huruf "C" dah. Gambar belakang tu adik dan yang depan dah tentu la kakak kan.

Ini atiqah.
Sekarang bouncer ni dah tak berani umi guna. Kembar ni tido berpusing-pusing k kalo tak dibedung.
Letak kepala kat atas japgi jadi macam nila. Nasib baik ada lekuk kat boucer tue kalo tak gedebuk jatuh bawah.
Ini aqilah.
Ini tido fesyen mengiring.
Ini adalah cara kedua nak bagi dorang tido lama selepas bedung.

*** perasan tak barut dorang semua pas kat atas. huhu. barut ada yang besar dan kecik. kalo pakai yang kecik jadi macam tu la...

Macam Mana Ubati Benda Ni

Ini adalah salah satu punca lagi kenapa umi membotakkan kepala anak kembar umi. Ada tak anak kawan - kawan pernah kena???
Umi dah letak ubat yang diberi oleh klinik, tapi hilang sekejap pastu jadi balik. Yang paling teruk kena adalah adik(aqilah). Nasib baik bila mandi di tidak menangis kepedihan.
Semalam makin banyak naik. Siap kat pipi okey. Meragam adik barangkali tidak selesa.
Biji-biji dah nak mula naik kat kepala. Oleh kerana kerisauan hati seorang ibu itu kuat, umi bawa kembar gi klinik swasta. Doctor cakap kena makan di air takpun kesan susu tumpah dan tak lap.
Erm bab susu tumpah ni yang umi risau. Pengasuh bagi susu tanpa di pegang ke botol tue.
Dah tanya dia cakap takda. Takpela kalo takda tapi janganla plak buat lepas ni.
Gi klinik semalam, 2 orang nak 100 habis. Sorang 3 jenis ubat dapat. Shapoo, krim siang dan krim malam.
Harap lepas ni sembuhla sayang..


Ini merah bawah leher aqilah. Hampir seluruh bawah leher dia merah.

Ini belakang telinga aqilah. Kedua-dua dia berair dan merah.

Ini gambar pipi aqilah. Nampak tak biji-biji kat pipi dia. Kat kepala tak nampak la plak dalam gambar ni.