Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Selasa

Tolong!!! Anakku Kena Dera

Ha jangan salah sangka tau.
Twin umi tak kena dera pun.
Mama dia yang paksa tangkap gambar.
Kesian.
Dah beli baju mestila kena jadi model mama kan.
Geram tau tengok baju budak perempuan.
Semua cantik-cantik.
Layan je la gambar kat bawah ek.












Habis je tangkap gambar ni terus mereka berdua tido nyeyak sampai kul 12tgh hr.
Kul 1 tido balik sampai kul 4 petang baru bangun.
Alhamdulillh.
Mama pun nyenyak tido.l