Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Khamis

Xtvt Bersama Anak : Main Di Taman Kanak - Kanak

Alhamdulillah Ya Allah.
Sungguh tenang bila masa bersama anak-anak.
Sungguh gembira melihat anak gembira bermain di luar.

Sungguh umi cakap, dulu masa umi tidak pandai bawak kereta anak-anak hanya bermain di rumah.
Boleh katakan pintu rumah tu jarangla buka di hari cuti.
Berkurung saje dalam rumah.
Tapi nasib baikla anak-anak tidak meragam.
Main sendiri je.

Sejak dah pandai bawa kereta ni, rajin jugak melayan anak-anak bermain di taman.
Tidakla jauh mana pun.
Belakang kawasan perumahan umi je.
Taman kanak-kanak yang disediakan disitu je.

So, Tanamkan dalam jiwa:
Masa bersama anak-anak adalah yang paling baik.

Dah Pandai main sendiri

Dah tidak takut turun gelongsor

Makin ligat dia naik turun tangga untuk main gelongsor

Dah pandai buai sendiri.

Dah susah tengok kamera bila nak tangkap gambar
Noted: So, Tanamkan dalam jiwa:Masa bersama anak-anak adalah yang paling baik.

1 ulasan:

Salina@IbuAqil berkata...

deme mmg suka dibawak ke playground ni.. siap x nk blk.. ayarkk!! x pelah jnji deme happy kan dear.. ;)