Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Rabu

Memakai Selendang Style Umi.

Ntah kenapa seminggu dua nikan rajin pulak nak melilit.
Pakai shawl biasa je pun. 
 Tak beli pun pashima sebab bagi umi pashima tu panjang sangat.
Tapi teringin jugak pakai pashima.
Insyallah nanti umi beli.

Bermacam-macam gaya umi pakai.
Ada yang elok ada yang tak.
Janji pakai tudung sudah.
Hahaha.

Tapi nak melilit tengok juga keadaan,
Kalau kembar tak meragam pagi-pagi bolehla mama melilit.
Tapi kalau sebaliknye pakai aja tudung pakai siap tue.
Senang.


Ni gambar hari ni.
Okey tak?
Ke buruk?



Dari depan.




Dari sisi.
Umi tak pandai makeup.
Jusat pakai cream, bedak pastu letak celak sikit sudah.


Noted: Ada yang nak tutorial cara pakai selendang macam umi ke?

2 ulasan:

Salina@IbuAqil berkata...

amboi comelnya ummi.. ;)

MaMa_AdHa berkata...

mana ada comel kak. Biasa je.