Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Jumaat

LANGAU Dah Menujukkan Taring!!!

Baru je buat N3 pasal LANGAU kan semalam. Hari ni LANGAU tu dah tunjukkan taringnye. Maka memang terbuktila apa yang umi syak orang itu siapa. Memang dikalangan kakitangan tempat umi berkerja.

Memang N3 semalam membuatkan dia sakit hati kot. Memang patut dia terasa andai perngai dia macam tue.

Okeyla. Malas nak tulis panjang-panjang. Mood umi pun sepoi-sepoi bahasa, Mood rindukan anak-anak lagi bagus umi layan dari melayang kerenah LANGAU yang membawak tahi ni.

Tiada ulasan: