Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Rabu

Bertuahnye Anak... Adha!!!

Adoila, makin besar makin banyak akal. Tak terlayan mamanye. Tambah waktu mama demam baru ni diala paling banyak bunyi dari adik-adiknye. Anak bujang sorang. Diala penawar suka dan duka mama.

Semalam ntah kenapala si adha ni payah benar nak tido. Asyik main je. Jam dah nak dekat pukul 10malam. Tapi dok godek sana, godek sini. Bagi susu suruh tido, tapi mama dia yang tertido. Hihi. Mama kan tak sihat.

Dalam umi dok tido-tido ayam tue, dengarla adha ni dok godek apa tah kat dapur. Bunyi dia tarik barang. Umi tak gi tengok pun. Malas nak layan dah lewat time tido. Pastukan, tiba-tiba dengar dia gelak. Pusing-pusing tengok dia dah........................

































Melayan master cheff dengan mama



Duduk dalam walker.

Pandai pulak dia bukak walker tue. Bab masuk dan keluar tue dia memang pro dah. Tak gaduh jatuh. Kangkang je kaki luas masuk pastu keluar.

Sebab inila umi taknak letak adik-adik dia dalam walker. Memang adha akan masuk punya. Kalo ada adik, dia akan marah. Erm, adik-adik kena dok bawah je la. 

2 ulasan:

Salina@IbuAqil berkata...

alololo big baby dah.. ;D

Cik Rose Cute berkata...

hihihi...sama ler gan si haziq...suka masuk walker adiknya...