Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Selasa

Owh, dah 7 bulan rupanye.

Macam mimpi aje bangun pagi tadi. Tengok aje kembar kejap aje rasa masa berlalu. Dah 7 bulan usia anak dara umi berdua tue.

Alhamdulillah. Tiada kata-kata yang mampu umi keluarkan. Cuma umi panjtakan doa semoga kesihatan twin makin bertambah baik dan kurangkanla penderitaan twin. Semoga Allah berikan kesihatan yang baik jugak kepada umi supaya dapat menjaga anak-anak.

Berbalik pada twin, dah makin ligat dah. Makan 4 kali sehari kalo duduk dengan umila(sabtu & ahad). Makan nestum dan nasi kisar. Yang paling ligat adalah adiknye(aqilah). Adik dalam percubaan untuk merangkak. Coz dah dok mengangkat montot dan dada aje hari-hari. Nak merangkak je tak lepas lagi. Kakak pulak dok asyik guling je mengejar adiknye. Kakak lebih pendiam sikit dari adik.Kakak lebih domok sikit dari adik mungkin sebab tula kakak lambat sikit kot.

Tapi apa-apa pun dorang tetap anak-anak umi. Termasukla anak teruna sorang umi tue.

Ramai orang cakap muka dorang muka fotostat adha. Betul ke?

Nila orang suka buat kelakar dalam rumah.

2 ulasan:

Rizziela berkata...

Memang sebiji muka abangnya..

Umi..jomlah joint Kelab Kembar Malaysia

puan nina berkata...

ha'a..mcm sebiji muke abangnye

comel