Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Khamis

Macam Kembar 3 Pulak..





Bila tengok-tengok balik gambar header umi kat atas tue dah macam kembar 3 pulak. Dahla sama dok meniarap pastu pulak nama adha,atiqah dan aqilah. Sudah rupa kembar 2 perempuan 1 lelaki. Tapi cuba teka kat mana kantoi dalam gambar tue?
































Tarikh kat gambar adha tu yang kantoikan kat atas tu bukan kembar 3. Hihi. Cuba bayangkan umi kembar 3 makin kurusla jawabnye. Ni pun baju semua nampak dah mengelebeh. Terutama seluar kerja, dan setengah baju kurung.

Tapikan kalo lepas ni pregnant dapat kembar 3 best jugak.  Tutup kilang terus. huhu. Tapi biarla anak-anak yang ada ni besar dulu. Bagi umi dan suami bernafas dulu baru boleh rancang anak berikutnye.

1 ulasan:

Cik Rose Cute berkata...

sebaya syifa si kembar nie....lama tak singgah sini...hihihi