Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Khamis

A for "Arnab" , B for "Bola". Z for ???

Dulu masa kite zaman kanak-kanak mseti ada belajar hurf A-Z. Bermacam-macam nama yang kite guna untuk setiap huruf tu kan.

Ini yang umi temui dari blog abg Mazidul sungguh mengejutkan. Ada jugak yea keluaran buku macam ni.

Nak tahu lebih lanjut klik SINI.

Apa perasaan anda? terkejut tak?







Motif: Kena hati-hatila kalo nak beli buku kat anak-anak.

1 ulasan:

NOR berkata...

laaa...xde bnde lain ke dieorg nie??bhy btl...

Z for zip pn bleh...xbijak sape yg buat buku tue...hu3x...