Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Selasa

Demi Mu Anak Mama Rela Dalam Paksa (hari kelima)

Hari ni kereta dah terlepas bawak ke office gara-gara hujan di pagi hari. Alhamdulillah hari ni umi berjaya bawak kereta hantar anak-anak gi rumah pengasuh. Mungkin anak-anak tak meragam yang menyebabkan kejayaan umi pagi tadi.

Tapi bawak kereta ke office bukan umi yang bawak tapi kawan umi yang bawak. Coz dia pun gi keje naik motor. Alang-alang dia pandai bawak kereta umi suruhla dia bawakkan ke office. Tidakla kami basah. Ty aisyah.

Hari ni anak-anak dah sihat. Semalam mungkin dia tak selesa coz kepanasan sikit. Cuaca kat shah alam ni panas sikit. Tak berapa nak hujan. Kalo hujan pun kejap je pastu berhenti. Maafkan mama sayang. Mama tak nak pasang aircond coz anak-anak mama tak boleh sejuk sangat kang sakit mama jugak susah.

Tiada ulasan: