Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Selasa

TELCO & POST - Aku Blacklistkan Perkhidmatan Korang Dari Hidup Aku!!

Umi cukup panas okey dengan company ni sekarang.
Walaupun hanya 1 cawangan dorang je yang wat hal tapi aku tekad takkan guna lagi perkhidmatan dorang.
Selama ni aku selalu guna perkhidmatan syarikat ni.
Dari segi pos barang dan bayaran bil.

Dari segi pengeposan barang alhamdulillah okey.
Umi takda hal kalo pos barang dengan syarikat ni.
Tapi bab pembayaran bil umi memang dah serik.
SAKIT HATI!!!

Meh umi citer kenapa umi sakit hati sangat dengan company ni:

Masa bulan pose baru ni umi dapat bil elektrik yang berlipat kali ganda dengan bil biasa.
Umi naik geram.
Bila tengok ada bil tertunggak.
Datang dari mana bil tertunggak iaitu bulan 8 punya.
Padahal tiap bulan umi bayar dekat syarikat ini.
Umi kol TNB cakap dah bayar tapi dia cakap tiada dalam sisitem.
Suruh umi gi balik tempat umi buat bayaran (syarikat bodoh nila).
Bila umi pergi dia tulis apa korang tau?
Kat pintu kedai syarikat ni tulis RENT/SALE 016.+++++++
Fuh, bengan giler hati umi

Tak sempat habis marah pasal bil api muncul pulak kes baru.
Rupanye bil astro umi pun jadi tertunggak.
Padahal umi bayar dengan sama tarikh bil api tue.
Umi dah panas. Cari dalam internet number telefon dapat yang pejabat je.
Kol Tak berangkat.
Kol HQ dorang nak dekat 10x kol tak berangkat jugak semalam.
Search lagi dalam internet akhirnye dapat jugak number telefon syarikat bodoh ni punya owner.

Bila dapat kol apa lagi kena marahlakan dengan umi.
Yeala kite dah bayar tapi tak masuk dalam sistem.
Bila kol dia cakap mintak maaf.
Umi mintak nak jumpa tapi dia taknak.
Jumpa bukan nak gaduh tapi nak dia bagi balik duit supaya umi boleh bayar balik tunggakkan tue.
Tapi dia mintak umi bagi number akaun astro dan api serta berapa harga bayaran supaya dia boleh bayar terus ke TNB & astro.
Umi bagi.
Tapi tadi kol ASTRO & TNB dia cakap masih belum masuk (masih tertunggak). 
Umi masih bersabar mungkin dalam sistem lambat masuk kot.
Tengok esok kalo masih belum masuk memang nak kena marah owner kedai syarikat bodoh ni.

2 ulasan:

ArELeEz berkata...

uiks! dah gulung tikar kot company tuh! hmm.. lepas nie, jadikkan pengajaran. thanks sbb sharing.

AMIEROZIANA berkata...

tak pernah dengar pulak company tuh huhuhu...pakai je maybank2u atau mana2 online bank...saya dah bertahun bayar semua bil2 online alhamdulillah setakat ni memang tak pernah ada problem lagi...