Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Jumaat

Ladybird For Twin yang Comel.



Tajuk ayat yang last tue mestila puji anak sendiri kan.
Anak kite mestila comel.
Hihihi.

Tadi gi sale kat Dewan MBSA seksyen 19.
Banyak betul baju budak.
Rambang mata jadinye.
Nasib baikla twin girl2 umi tu kecik lagi.
Kalo tak harus kot rembat 2 pasang baju girl.
Tapi umi sempat rembat baju abangnye je.
Coz dah lama berkenan nak bagi adha pakai.
Dah alang-alang sale rembatla satu.

Dah lari dah dari tajuk.

Berbalik pada tajuk.
Twin sekarang ni suka benar masuk jari dalam mulut.
Kadang-kadang nak masuk sampai 5 jari nak masuk.
Oleh kerana tuela beli ladybird yang comel nie.
Supaya dia ralik.
Dengan ada benda ni insyallah dia dah kurang masuk jari dalam mulut.


Alamak terbalik plak.

Baru nampak mula ladybird..

2 ulasan:

Amiizaa2001 berkata...

comeil...:)

liyanadiabu berkata...

bestnya ada twin...susah xjaga dua2 serentak.....tp best...