Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Sabtu

Inila Akibatnye Kalo berjiran Dengan Pomen...


Agak-agak kan nila kot kesan dari masa ngandung hari tue kot.
Rajin benar tengok india sebelah pomen motor.
Ye ke?
Tengok kan dah turun ke anak.
Pantang nampak benda yang boleh di baiki.
Kalo dapat pen mula-mula dia menulis(tulisan doktor), pastu dia gi la kat kete dia ke takpun basikal mana-mana lubang yang nampak dimata dia semua jolok.

Kalo pensel sampai patah hujung dia jolok.
Erm, jangan jadi tukang pomen udahla bila besar nanti.
Tapi kalo pomen berjaya boleh.
Hihihi..


Kat bawah ni gambar dia tengah ralik menjolok lubang di rantai basikal.
Guna apa?
Earphone handphone mama.

Begiu kusyuk menjolok.

Sampai terlentok kepala.

Dah habis kat rantai kat tayar belakang pun jadi.

Dah perasan mama ambik gambar. kantoi...

Mata dah sepet tapi tak nak tido.


Gelak bila tengok gambar sendiri.

Tiada ulasan: