Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Jumaat

Dia Kembali Menjelma.

Dah 3 hari aku dok ulang alik bawak kembar gi klinik.
Ambik gas 2 kali sehari.
Pum kat rumah 4jam sekali.

Baru je 3 minggu lepas kena batuk dan selsema + demam.
Sampai masuk wad 1 minggu.
Ni dah kena balik.
Sampai nafas dah berbunyi, dada turun naik kadang-kadang laju.

Erm, kalo malam ni masih tak okey doktor decide bawak gi hopsital.
Tu yang malas nak dengar.
Malas nak tengok doktor cucuk jarum sana - sini.
Lagipun dah nak raya kan.

Erm, sayang janganla sakit.
Mama tak sangguo lihat kamu menderita.
Semoga cepat sembuh sayang.

Tiada ulasan: