Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Rabu

Degil ke Nanti?

Nampak tak 2 pusar?
Erm orang tua2 cakap kalo kepala lebih dari 1 pusar degil bila besar nanti. Boleh caye ke. Anak sulung umi yang 1 pusar tu pun dah tak terkawal lasaknye. Lagi cakap lagi di buat. Huhu..

Harap-harap kembar takdela macam ni. 

Tapi rasanye takleh pakai jugak kot.
Yeala semuanya atas didikan ibu bapa jugak kan.
Kalo elok di asuh elok la jadinye.

Tiada ulasan: